معرفی witch
نوشته شده توسط : ماین کرافت

اول از همه جادوگر ها این شکلی هستندD:

150px-WitchGrass


در معنی لغوی یعنی جادوگر که در ماینکرافت Witch ها جادوگری میکنند . این جادوگر ها شکلی شبیه Villager ها یا همان روستایی ها دارند اما رفتار و نوع لباس پوشیدن آن ها متفاوت است :

.۱ رنگ چشم و پوست آن ها فرق دارد و بینی بزرگ و دهانی کوچک تر نسبت به روستایی ها دارند .

.۲ رنگ لباس آن ها متفاوت است و یک کلاه بر سر دارند .

.۳ آن ها به صورت گروهی زندگی نمیکنند و ترجیح میدهند تنها باشند .

.۴ بر خلاف روستایی ها شما با آن ها نمیتوانید معامله کنید .

.۵ آن ها دشمن شما هستند و اگر شما رو ببیند سریعا به شما حمله میکنند !

این موجودات ، فوق العاده باهوش هستند و تا رفتار آن ها رو نبینید متوجه نمیشوید چقدر زیرک هستند . این جادوگر ها استاد معجون سازی هستند ، آن ها در مکان هایی به نام Witch hut اسپاون میشوند و در خانه های چوبی پراکنده و دور زندگی میکنند ، شاید شما هم یکبار خانه آن ها رو دیده باشید !

 2013-08-21_20.51.20

شما میتوانید این خانه ها رو در Swampland پیدا کنید ، یا میتوانید از Seed استفاده کنید که عدد آن ۲ میباشد و شما رو در نزدیکی یک خانه Witch اسپاون میکند .

در داخل این خانه یک گلدان ، مقداری قارچ ، Crafting table و Cauldron پیدا میشود .

2013-08-21_20.51.35

سلاح Witch

Witch برای جنگیدن به صورت فیزیکی حمله نمیکند و از معجون های خطرناک زیر استفاده میکند :

Splash Potion of poison

( معجون سم )

Splash Potion of weakness

( تضعیف قدرت حمله )

Splash Potion of harming

( کاهش مقدار جان )

Splash Potion of slowness

( کند شدن سرعت حرکت )

نوع حمله Witch

.1 در صورتی شما به Witch نزدیک بشید ( حداقل ۸ بلوک ) به شما معجون Slowness پرتاب میکند که باعث میشود سرعت حرکت شما کند شود و دیرتر به آن برسید و در این مدت Witch میتواند معجون های بیشتری به سمت شما پرتاب کند .

۲٫ در صورتی میزان جان شما حداقل ۴ تا قلب کامل باشد ( Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg ) به سمت شما معجون Poison پرتاب میکند . خاصیت این معجون آن است که مقدار جان شما را به نیم قلب میرساند یعنی آنقدر شما را ضعیف میکند که با یک ضربه ساده ، به راحتی بمیرید !

۳٫ اگر شما آنقدر به Witch نزدیک شده اید که تنها سه بلوک با آن فاصله دارید احتمال ۲۵% وجود دارد که به سمت شما معجون Weakness پرتاب کند که میتواند قدرت حمله شما را ۰٫۵ کم کند ، در غیر این صورت به سمت شما معجون Harming پرتاب میکند که میتواند از شما Heart.svgHeart.svgHeart.svgHeart.svg قلب کم کند .

البته Witch فقط به شما حمله نمیکند و میتواند به موب های دیگر برای دفاع از جان خودش حمله کند . بر خلاف زامبی و اسکلت ، این موجود به نور آفتاب حساس نیست و شما نمیتوانید آن را با لاوا از بین ببرید چون به محض اینکه تو لاوا افتاد ، به سرعت معجون Fire Resistance مینوشد .

2013-08-21_21.26.20

این معجون باعث میشود Witch کاملا نسبت به آتش و لاوا مقاوم شود و هیچ آسیبی از آن نبیند پس نمیتوان Witch را با آتش و لاوا کشت .

همچنین Witch  دارای موادی می باشد که بتوانند جان از دست رفته خود را سریع بازیابی کند ، وقتی شما به آن ضربه میزنید بلا فاصله معجون Potion of Healing مینوشد که میتواند ۴ تا قلب از دست رفته خود را بدست آورد . وقتی Witch معجون Healing را مینوشد کمی زمان میبرد ، در این فاصله نمیتواند به شما حمله کند پس بهترین موقع برای ضربه زدن به آن هنگامی است که Witch در حال نوشیدن معجون میباشد .

2013-08-19_19.27.23

وقتی در حال نوشیدن معجون است بینی اش کمی به سمت بالا میرود که بتواند آن را بنوشد . بهترین سلاح برای کشتن Witch یک کمان است چون Witch میتواند معجون ها رو نهایتا تا ۹ بلوک پرتاب کند اما یک تیری که از کمان پرتاب شده میتواند تا ۲۴ بلوک جلوتر برود و البته هنگامی که شما دارید آن را با تیر میکشید ، معجون Healing مینوشد پس باید سریع تیر ها رو پرتاب کنید . در صورتی که حمله با تیر کمان ممکن نیست ، حمله فیزیکی با شمشیر بهترین راه است .

موادی که پس از مرگ می اندازد

بعد از مرگ Witch ، میتواند تعدادی آیتم از خود به جا بگذارد :

Glass Bottle

Glowstone Dust

Gunpowder

Spider eye

Stick

Sugar

تعداد آن از صفر تا سه عدد متغییر است و گاهی ممکن است از یک نوع آیتم ۶ عدد به جا بگذارد یا بین دو و سه عدد آیتم متفاوت بندازد . البته Witch در مواقع نادر ممکن است معجون هم بندازد اما فقط زمانی معجون می اندازد که در حال خوردن آن باشند مثلا اگر Witch در حال نوشیدن معجون Healing باشد ، در همان موقع نوشیدن آن را نابود کنید ، میتواند معجون بندازد . ولی چون Witch فقط سه نوع معجون مینوشد همین سه عدد معجون را شما میتوانید بگیرید :

Potion of Healing

Potion of Fire Resistance

Potion of Swiftness

حالا دیگر میدانید این موجود چقدر زرنگ است .


 

روش کشتن

این موجودات دشمن شما هستند و اگر فاصله شما تا آن کمتر از 25 بلوک باشد به طرف شما معجون سم.کند کننده سرعت و... پرتاب میکند و از زامبی و اسکلت کشتنشون سخت تره و اگر هم بهشون ضربه بزنید معجون افزایش قدرت میخورن.

برای مقابله با آن یک تیر کمون انچت شده و یک شمشیر معمولی یا انچت شده فرقی نمیکنه نیاز دارید بهتره که همراهتون سه ظرف شیر هم داشته باشید.

اگر میخواید با شمشیر بکشینش باید سریع نزدیک بشین و تندتند بزنینش و زمانی هم که معجون بهتون پرد کرد سریع شیر بخورین تا اثرش از بین بره.

توجه داشته باشید که زمانی که معجون قدرت میخوره اونو بکشید اون معجون به شما داده میشه در غیر این صورت وسایل معجون سازی بهتون میده بجز چوب blaze

اگر هم میخواین با تیرکمون بکشینش باید انچت شده باشه چون با معمولی بزنینش با یه معجون قدرت قلباش پر میشن.


سوالاتونو تو بخش نظرات مطرح کنید.

 

 

 




:: موضوعات مرتبط: آموزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 4360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1392 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: